CrossYoga

Der er pt ingen Cross Yoga hold!

I Jakobskirken tilbyder vi CrossYoga-forløb. CrossYoga er for dig, der gerne vil:

• arbejde med sammenhængen mellem krop, psyke og ånd
    • opnå yogaens positive, fysiske virkninger som smidighed, styrket muskulatur, forbedret åndedræt samt positiv påvirkning på de indre organer
    • finde et stille og afstressende rum i hverdagen til at søge Gud

CrossYoga bygger på Bibelen og den kristne Gud. Stillingerne er de kendte yogastillinger. Sessionerne begynder med vejrtrækningsøvelser og en kort refleksion over dagens tema, som kan være et bibelvers, et eksistentielt tema el. Lign. Derefter guides deltagerne gennem forskellige yogastillinger, hvor dagens tema tages op undervejs. Der benyttes stille musik, og sessionen afsluttes med afspænding og meditation over temaet.

Instruktør

Vores instruktør hedder Elise Bang. Elise har været med til at starte CrossYoga i Danmark, og er en del af bestyrelsen i CrossYoga.

Tid, sted og tilmelding

Der er pt ingen Cross Yoga hold.

Medbring

Du skal have løstsiddende tøj på, som du kan bevæge dig i, og du skal selv medbringe en yogamåtte. Der er IKKE mulighed for at tage bad i kirken efterfølgende.

Vil du vide mere

Du kan læse mere om CrossYoga og organisationen bag på deres hjemmeside www.crossyoga.dk

Ingen tilmelding pt.