Lørdagsrytmik (4-6 år) med hele familien

Der er desværre ingen hold lige nu!

Lørdagsrytmik er for hele familien. Lørdage kl. 9.30-10.15

Nanna underviser børnene i alderen 4-6 år, og yngre og ældre søskende er velkomne til at deltage på egne præmisser. Og så kan bedsteforældre også være med. Børn og voksne deltager på lige fod i aktiviteterne.

Til Lørdagsrytmik synger, danser og spiller vi weekenden i gang. Vi synger salmer og børnesange, der stimulerer fantasien og udvikler barnets sprog, sanser, motorik og musikalske forståelse. Samtidig øver vi os i at indgå i et fællesskab, at vente på tur og at "være på" mens andre kigger.

Vi bruger kroppen rigtig meget og det er en god idé at have tøj på som er let at bevæge sig i.

Lørdagsrytmik ledes af musikpædagog og klassisk sanger Nanna Varmer Ipsen, som nogen af børnene kender fra babysalmesang og Rytmik&Salmer.

Info og kontakt:
Nanna Ipsen: mobil 22 99 38 63
babysalmesang@jakobskirken.dk

Tilmelding og betaling:

Benyt den digitale tilmelding ved det ønskede hold nedenfor.
Hvis du har nogen spørgsmål, kan du kontakte kirkekontoret: 46 36 65 35.

Det koster 300 kr. at deltage de 6 gange. Ét deltagergebyr dækker alle børn og voksne i familien.
Betaling sker med kortbetaling samtidig med tilmeldingen.

Der er desværre ingen hold lige nu!