Rytmik & Salmer 1-4 år

Leg og bevægelse til musik!

- sammen med mor, far eller bedsteforældre om mandagen (se holdene nedenfor).

Børnene bevæger sig i salmedans, klapper med på rytmerne og traller med på salmerne. Kroppen, stemmen og fantasien bringes i spil, når vi leger musiklege og spiller på enkle instrumenter i det smukke kirkerum. Det kommer der smil og skønne opdagelser ud af, og børnene får sans for sproget og dets muligheder.

Rytmik og salmesang udvikler børnenes sanser, motorik og musikalske forståelse. Barnet kommer sammen med mor eller far eller følges med et andet barns forældre. Bedsteforældrene kan aftale, at det er ”deres” eftermiddag, hvor de henter i børnehaven og får den gode oplevelse sammen med barnebarnet.

babysalmesang@jakobskirken.dk

Tilmelding og betaling:

Benyt den digitale tilmelding ved det ønskede hold nedenfor.
Hvis du har nogen spørgsmål, kan du kontakte kirkekontoret: 46 36 65 35.

Det koster 300 kr. at deltage.
Betaling sker samtidigt med tilmelding.

Ingen hold dette efterår!

Julefest

Alle deltagere i Babysalmesang, Rytmik&salmer, Aktiv Barsel og Barselscafé inviteres til Julefest den 16/12 kl. 10-12
Læs mere her