Filmaftener i Jakobskirken

En god film skal ses sammen med andre!

I Jakobskirken holder vi af stærke film, som fortæller en god historie. Gerne film med menneskelige dilemmaer, hvor der ikke er entydige svar. Historier om mennesker, som udfordres til at træffe eksistentielle valg og må træde i karakter. Film om kærligheden og om livet - på godt og ondt.

Aftenens film indledes med et kort oplæg, og er der tid og lyst bagefter, rundes oplevelsen af med et par korte kommentarer og en god samtale på kryds og tværs.

Gratis. Ingen tilmelding.
Kaffe, the, chokolade, vin, øl og sodavand kan købes ved arrangementet.

Hvis du vil være med til at tilrettelægge aftenerne eller har et godt forslag til en film, som vi kan vise, så kontakt Asger på tlf. 61 13 05 80 eller på e-mail asje@km.dk

Vi ses til en god film!
Filmudvalget: Jesper Jensen, Kirsten Christiansen, Henrik Steen Christensen, Birgit Bonde, Susanne Buus og Asger Jensen.

Kommende film i Jakobskirken