Ansøgning om julehjælp

Julehjælp fra Jakobskirkens Sociale Arbejde

Hvert år uddeler Jakobskirkens Sociale Arbejde julehjælp til økonomisk trængte børnefamilier og enlige pensionister i sydbyen. Det er en velkommen håndsrækning, som forsøder julen for mange. Gavekortet til Føtex er for nogen grundlaget for, at de kan give børnene i familien julegaver og selv få god julemad.

De familier der kommer i betragtning vil modtage et gavekort til Føtex/Netto/Bilka midt i december.

Læs om hvor pengene kommer fra og hvordan du kan støtte julehjælpen her.

Ansøgning om julehjælp udfyldes online.  Benyt formularen herunder.
Du kan evt. hente et ansøgningsskema på papir på kirkekontoret eller downloade det nederst på denne side

Hvis du vælger at ansøge på papirformular kan ansøgningsskemaet afhentes på kirkekontoret fra 20. oktober eller downloades fra hjemmesiden. Det udfyldte ansøgningsskema med bilag skal afleveres til kirkekontoret eller lægges i kirkens postkasse senest d. 20. november.

Vær opmærksom på at uanset om du ansøger digitalt eller på papirformular, er der samme krav til bilag: Seneste årsopgørelse fra Skat og seneste lønseddel/udbetalingsmeddelelse skal vedlægges ansøgningen.

Download ansøgningsskemaet her