Kirkehøjskole forår 2024

Natursyn

Vores syn på naturen er i forandring –og har tilsyneladende altid været det. Fra middelalderens tankeverden til den aktuelle klimakrise. I foråret kigger Kirkehøjskolen på vores opfattelse af naturen i livet, kirken, salmerne, filosofien og litteraturen.

Hent folderen her (eller i våbenhuset)

Praktisk

Alle gange er fra kl. 9.00 til senest kl. 12.00 -inkl. pause. Fra ca. kl. 8:45 vil der være kaffe og brød.

NB vi beder om, at man venter, indtil der bliver givet grønt lys fra personalet (de vil naturligvis gerne have alt klart, inden vi begynder).

Da vi skal rundt i provstiets sognegårde, opfordrer vi til, at man arrangerer samkørsel.

Tilmelding og betaling

Tilmelding og betaling foretages samtidig via et skema på provstiets hjemmeside, www.roskildedomprovsti.dk, efter først-til-mølle-princippet. Fra 01.01 2024 indtil 13.01 2024.
OBS: Der kan kun tilmeldes 75 personer, herefter lukkes muligheden for tilmelding.

Deltagergebyr

Prisen er kr. 300 pr. deltager og gælder for hele forløbet (firegange). Tilmelding til enkelte foredrag er ikke muligt.
Har man kun mulighed for at betale kontant, kan betaling undtagelsesvis ske den førstegang, i så fald tilmelder man sig personligt på provstikontoret .

Mød kirkehøjskoleudvalget

Jes Nysten, Jens Arendt, Ulla Christensen, Jørgen Gybel, Stig Kastberg, Mette Munk Bie, Kristian Gylling, Anne Binzer

Kirkehøjskole