Seniorklubben

Hver tirsdag kl 14.00 - 16.00 i Jakobskirken

I Seniorklubben kan du træffe gamle venner og måske indlede nye venskaber. Tirsdagsmøderne byder på hyggeligt samvær, fællessang, kaffebord og et afvekslende program.

Ved kaffebordet, med såvel hjemmebagt brød som lækre kager fra bageren, går snakken livligt.
Det koster 40 kr.

Ebba Pilmann – formand
E-mail: ebbapil@gmail.com

Taxakørsel

Ønsker man at deltage i den fælles taxikørsel (tur-retur) er prisen 40 kr. indenfor sognet, og 60 kr. udenfor sognet. For at bestille taxa skal man ringe til kirkekontoret på tlf. 46 36 65 35 senest tirsdag inden kl. 11.
OBS! Hvis taxien ikke kommer, ved afhentning derhjemme, så skal man ringe til Dantaxi: 48 48 48 48.

Sådan husker jeg Seniorklubbens første år

Sara Christiansen var med til at starte Seniorklubben, da Jakobskirken var nybygget. Lyt til hendes historie fra 70'erne her.

Kommende møder i Seniorklubben

Nyhedsbrev fra seniorklubben

Palladiusprisen

Kredsen af frivillige bag Jakobskirkens Seniorklub i Roskilde blev i 2010 hædret med Roskilde Stifts Palladius Pris. Biskop Peter Fischer-Møller overrakte prisen.

Palladius-prisen uddeles til personer, som har ydet en særlig indsats til gavn for det lokale kirkeliv eller for Roskilde stift som helhed. Netværket bag Seniorklubben fik prisen for sin dynamiske frivillig-kultur, som med stor menneskelig rummelighed og initiativrigdom evner at skabe et rart miljø for dem over de 60 år.